robinnydestedt Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 detta e ju en virus tråd så då kan väll jag säga mitt problem: hur f*n får man bort tjänsten messenger en liten grå ruta som kommer fram, det går inte att köra cs det bara laggar upp sig och det är j*vligt irriterande hur tar jag bort det(vi hari ngen brandvägg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Stänger av messenger.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Stänger av messenger.... men finns det inget annat sätt , det e ju rätt kul med msn messenger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Gå offline :lol: eller avinstallera det :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 vi hadde 1500 smittade filer någån ting på våran gamla dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 det är nån på min dator om hakkar sig in och skriver saker... skaff en brandvägg!,lite finare: skaafa en brandvägg som skyddar din dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperSaiyajin Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 På min super gamla dator hittade vi 56 virus och bara 5 smittade filer, Konstigt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Stänger av messenger.... men finns det inget annat sätt , det e ju rätt kul med msn messenger! Jooo om man trycker på Värtyg>Altenativ>Allmänt och ta bort alla ibockade rtor under Medelanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag klämmer in en fråga här. Ifall norton upptäcker ett virus men inte kan laga det? Vad ska man göra då? Jag gjorde såhär, jag gick in i mappen där viruset låg. Jag hade oturen att ha den i en map vid namn "Windows System32". Det är inte så smart att ta bort en sån map va? Men det gjorde jag. Sen dess har min dator inte funkat riktigt som den ska. Det kommer fram vaningar om just system32 filen som jag tog bort. Snälla hjälp mig jag vet inte vad jag ska göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag kan fixa den filen men i såfall vart bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 det är nån på min dator om hakkar sig in och skriver saker... fixa bara ett antivirus!! :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Dags att sluta med Kazaa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.