Netsire Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 "så man slåss snabbare" Ja men det är ju skillen det när man ska köpa star het speed het och sånt då kan du slåss skit snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 "så man slåss snabbare" Ja men det är ju skillen det när man ska köpa star het speed het och sånt då kan du slåss skit snabbt det tar slut när man använder krafterna till ex ninja gaiden den är snabb som f*n när han atackerar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alias Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 JAg tycker de va en as bra idé me fordon! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 JAg tycker de va en as bra idé me fordon! :cool: Tack :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Jag tycker man sklle kunna spela flera spelare Fast nån kanske har skrivit det redan här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Det skulle finnas ett Co-Op läge i äventyrat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Det skulle finnas ett Co-Op läge i äventyrat. Vad är det?Jag borde nog veta det men jag vdet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Det är när man kan köra 2 eller flera i själva ävntyret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Det är när man kan köra 2 eller flera i själva ävntyret. Det tycker jag med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Det är när man kan köra 2 eller flera i själva ävntyret. hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dajje Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Nää det skulle va coolare i frmatiden så att man kund få pistol och så men om det är på medel tiden tycker ja tt världen ska va större och att man skulle ha fordon det skulle va kul det ska typ va som gta :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Det där med pistol på medeltiden tyckte jag inte var en så värst bra idé... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg