nico Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 det ska finnas ett program till mac som gör detta enkelt, men kommer ej ihåg vad det heter. tror det stog i senaste pc hemma... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 MacintoshHub Local ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 nej jag tror inte det hette så... men det står i pc hemma (läste den på bibblan men prenumererar på pc för alla istället). får väl åka dit igen i värsta fall... har försökt förut utan något program men det funkade bara halvbra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 samba hette programmet. om någon letar efter ett sånnt program så finns det på www.apple.com/downloads/macosx/unix_open_source/samba.html men då måste du nog vara datatekniker för ja fatta ingenting, lyckades inte ens installera! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 vad e det för skillnad på machintosh och pc?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 altså det är lite svårt att förklara.. men det är olika system och så är det olika lösningar för en hel del saker såsom bios mm. därför kan man inte (iaf inte vad jag vet) ha windows på en mac eller mac os på en pc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 ee oki fatta 0... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 altså det är lite svårt att förklara.. men det är olika system och så är det olika lösningar för en hel del saker såsom bios mm. därför kan man inte (iaf inte vad jag vet) ha windows på en mac eller mac os på en pc. DU kan simulera en PC på en mac ;) men tyvärr inte tillräckligt bra för att spela spel.... Än!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 ja... skrev jag inte... nehe, måste haft insert inntryckt eller ngt för det vet jag att jag skrev... jaja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 ja... skrev jag inte... nehe, måste haft insert inntryckt eller ngt för det vet jag att jag skrev... jaja... ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Går ju visst att köra windows på mac :P! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg