LuddE Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Jag tänkte sälja mitt Gamecube och jag undrar om 2200:- är för mycket för det här? Spelen: Metroid Prime James Bond:everything or nothing Starwars: rebel strike True Crime:Streets of LA Ridge racer: revolution(?) Spiderman 2 Sagan om konungens återkomst Call of duty: Finest Hour Prince of Persia:Warrior within Tillbehör: 2 Handkontroller 2 minneskort 59 blocks PS: Jag kan ha glömt något spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Nej, det är inte för mycket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 (redigerat) DET ÄR BARA DUMT TYCKER JAG!!!! Köp nåt nytt tycker jag som t,ex Resident evil 4. Svar:Ett rimligt bra pris om du säljer det ändå. Redigerat 24 Mars 2005 av Ray2704 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Det där tycker jag är blilligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Det är för dyrt, efterfrågan av begagnade Gamecubar är ganska liten. Sälj cuben och spel för spel istället, det skulle du tjäna mer på.. ;). (Jag kan vara intresserad av att köpa något spel). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 1 konsoll: ca 600 kr 9 spel: ca 100-400 st 2kontroller: ca 200 kr båda 2 minneskort: ca 20 kr styck total: ca 2600 kr Priset du sälger det för är ganska billigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Ja men om jag nu vill sälja det måste jag ju ha det ganska lågt.. Och jag kanske borde sälja spel för spel(snälla köp) Så jag har råd med ds och resident evil 4.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Sälja din Gamecube och köpa Gamecubespel ? Låter rättså impotent. Men visst, kan väl vara en hobby det med.. T.T. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Det är precis som Mellanmjölk säger. Efterfrågan är inte alls stor. 2200 tycker jag är ett OK pris. Fast då blir det kanske inte så LÄTT sålt. Testa att begära 2200 kr. och om ingen visar intresse så sänker du priset =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Sälja din Gamecube och köpa Gamecubespel ? Låter rättså impotent. Men visst, kan väl vara en hobby det med.. T.T. Jag fick lust att köpa resident evil 4 och nu när jag tänker efter så skulle jag vilja köpa nya zeldat ( när det kommer) och kanske tom advance wars: under fire.... Så jag tror jag föröker sälja spelen istället.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Det gör du nog rätt i. Det kommer ju lite lovande spel trots allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Det blir nog inte så lätt att sälja spelen till dom på fuska.se för vissa bor ju långt bort ifrån dig säkert som tex jag jag kommer från skellefteå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg