Rulz Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 jag Undrar vilken gubbe ni använder för att komma långt på home-run-contest.jag har försökt med allat men ändå inte lyckats:Säg hur ni gorde :medieval: tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 hallå!!!!!! jag behöver hjälp!!!! home-run-contest=slå den där sandsäcken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Ha tålamod. Det har bara gått en timme. Jag är inte så insatt i spelet så kanske egentligen inte borde skriva något, men ska man inte träna upp sin karaktär. Eller få den i någon speciell styrka för att kunna slå hårdare? Ursäktar om jag är helt ute å cyklar :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 det har du rätt i, du är helt uto och cyklar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Man ska ta en gubbe, vilket som helst tror jag, ta upp basebollracket och slänga det på sandsäcken några gånger. Sedan slår du iväg sandsäcken med en superkraft. Tror att det var så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) Jag slog över 400m med ganondorf,Jag tror jag gjorde på det här sättet. Jag tog baseboll racket,och sen hoppa jag upp 3 korta hopp neråt( hopp+ner+a) så jag slog bagen i marken sen 2 ggr upp i luften med en upp+a sedan ladda jag baseboll racket och sköt iväg den. Home Run Bagen hade då skadats ungefär 110-150% :lol: Redigerat 26 Mars 2005 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 400 meter ? Det är lite.. :P. Eller du översatte Feets till meter ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 drygt 400 har jag slagit ;) Och det räcker tror jag :) Iaf till den där banan. Men liksom det är ävll inte så svårt! Kolla in denna: Roy slår... ca 1200 Fast jag har ändå bara lyckats slå 400 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^\<(\_/<) Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Har fått över 2000, Med Ganondorf Bat-Drop-Teknik>>>>>>>Allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Jag kör inte bat drop tekniken lätt att göra mistag men det är det enda sättet att slå riktit långt ( över 600 altså ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 400 meter ? Det är lite.. :P. Eller du översatte Feets till meter ? Ja jag menar feets :P iallafall över 400 slog jag den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg