Lander Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag hoppar och trycker på X sen en spike attack. Jag klarar bat-drop bara med Ganondorf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Roy har jag 486.4 med min längsta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Hur jag gör Bat Drops: Hoppar vi säcken just när han har hoppat så högt det går så släpper jag slagträet och spikar dirkekt efter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Hur jag gör Bat Drops: Hoppar vi säcken just när han har hoppat så högt det går så släpper jag slagträet och spikar dirkekt efter. Men åh... Är det så enkelt...? :lol: Jag kastade up slagträet så långt jag bara kunder i luften... Nu kommer jag förbättra minst 100 meter....;) thx... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Hur jag gör Bat Drops: Hoppar vi säcken just när han har hoppat så högt det går så släpper jag slagträet och spikar dirkekt efter. Do´h jag skulle inte ha skrivit det :PFick nytt rekord med Luigi 337 m :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag har över 360 meter med Luigi och över 380 meter med Mario och Dr Mario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Okej har 460 med DR. Mario och 360 med Mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 hur får ni så mycket??? jag är bara bra med roy och ganondorf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Det är ju bara slå säcken mycket skada och sen slå iväg den med reacket ;) Tryck A-sida samtidigt med racken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 kan ni göra en guide??? pm:a mig eller skriv här... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/game/516492.html Inte på svenska men den är bra, inte min iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 F-n jag är inte så bra på engelska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg