Lander Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 392 och det är jag nöjd med ;) Fick en No-ping hit med honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Hur gjorde du när du fick så mycket...? Eftersom jag avslutade när sandsäcken stod på backen så kunde jag inte få någon No-ping hit.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag gjorde en B-sida (eld-attacken) Och stog under den och slog med racket samtidigt säcken for neråt då fick jag en No-ping hit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag gjorde en B-sida (eld-attacken) Och stog under den och slog med racket samtidigt säcken for neråt då fick jag en No-ping hit. Vad gjorde du innan du gjorde en PK fire? Bat Drops...? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Nej såhär PK fire. och när säcken är i elden gör man en spike på den(gör det 2 ggr) Och sen en till PK fire då slår man en no-ping hit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 vad är en no ping hit? hehe pichu har jag 300 meter med nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 No Ping Hit är när du få den på Volley träff och när den tar 8% skada istälet för 20 % skada. Du gör No Ping Hit med slagträet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Svårt att förklara Men iaf ett nytt rekord med C.falcon 353 meter :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 åker den längre??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ja, den åker mycket längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 jaha då har jag gjort en sådan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Okej, det var så jag fick så långt med Bowser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg