Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Hur får man långt med Young Link? Längre än 300 med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Nej, det kan den inte men det ger mycket skada som, Larath sa. och då avslutar man den bara med en falcon punch. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Nej, det kan den inte men det ger mycket skada som, Larath sa. Och då ska man stå så nära säcken som möjligt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Nej, det kan den inte men det ger mycket skada som, Larath sa. Tack för att du sa det. Nu kommer jag förbättra med hästlängder också B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Nej, det kan den inte men det ger mycket skada som, Larath sa. Do´h skulle inte ha sagt det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag har bara strax över 300 meter med Captain Falcon. Så jag lär väl åtminstone förbättra till 350 meter. Hur långt hade du kommit nu igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag har fått 363 med c.falcon 1. Hämta racket 2 Slå upp påsen med en A-upp möt säcken med en A-ner 3 Slå säcken 4 ggr med A-sida (racket) 4. Falcon punsh så när säcken som möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag har fått 363 med c.falcon 1. Hämta racket 2 Slå upp påsen med en A-upp möt säcken med en A-ner 3 Slå säcken 4 ggr med A-sida (racket) 4. Falcon punsh så när säcken som möjligt. Tja, jag gjorde mer följande. A-sidan med racket 5-6 gånger, och sedan avslutade jag med en Falcon Punch, Dock så stod jag långt ifrån... För det var illa med tiden... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Hur långt fick du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Hur långt fick du? med 5 träffar, strax över 300.... Första gången lyckade jag med 6 träffar.. Då fick jag runt 360 meter. Fast jag raderade spelet efter det så mitt rekord är nu 300 meter ca... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) Jag ska försöka få över 400 meter med honom Förresten hur långt har ni med Dr.mario? Redigerat 4 Mars 2006 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag ska försöka få över 400 meter med honom Förresten hur långt har ni med Dr.mario? jag har runt 385 eller så med han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg