Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 hur i hela ******* slår man 2000 med ganondorf?! öh....Tar du inte i lite väl nu? Inte kan man väl slå så långt....Dessutom... Är det nödvändigt att slå så långt...? Det räcker med 450 feet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Men vad är bat-drop-tekniken?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Men vad är bat-drop-tekniken?? Det är när man typ kastar träet på påsen .. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Men hur ska man kasta slagträet då? påsen åker utanför när jag kastar :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Men hur ska man kasta slagträet då? påsen åker utanför när jag kastar :huh: Du kanske ska stå på höger sida om påsen när du kastar....Så påsen åker tills det tar slut och studsar tillbaka.....äsch...har ingen aning.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 OK tack :) ska testa och se vad jag får nu Längsta hitils för mig är 19,2 Och vad är en smach attack för nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 När man trycker/drar spaken åt vänster lr höger och trycker på A knappen samtidigt,då laddar man smash attacken.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Ja, men dock så står redan sån där smörja i manualen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 OK nyss fick jag 170 nåt :) Då var jag roy först slog jag upp den sen ladda jag och slog allt vad det gick Men det är skit svårt att slå upp den 2 gånger eller mer som dom gör på filmen på första siadn med roy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Kan ett väldigt enkelt sätt att få iväg säcken.. Välj Dr.Mario.... Använd B-höger så många gånger du hinner, och slå sedan iväg den med brännbollsträet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Hur långt kommer man ungefär slå då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Nu kom jag på vad Roy gör på Filmen Dino visa, eller min kompis kom på det Han slog 221 m Hur ändrar man till Feet? (eller vad det heter) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg