Shadowbeing Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 jag har inte så bra med game and watch. Men jag har nog gjort snyggast iaf. jag skallar den (smash A uppåt) utåt i banan jag kom väl till typ 15 innan jag blev tvungen att slå den, men snyggt var det. Aha, precis det som jag gjorde. Då är mitt minst lika snyggt. Efter 2 A-uupåt... Försök att träffa med bakhuvudet så att den går åt vänster istället... Du vet, höjden man slår ifrån är väldigt viktig.,,, B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 jag har inte så bra med game and watch. Men jag har nog gjort snyggast iaf. jag skallar den (smash A uppåt) utåt i banan jag kom väl till typ 15 innan jag blev tvungen att slå den, men snyggt var det. jo men det ser snyggt ut iaf :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Hur långt har ni med DK? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Hur långt har ni med DK? Jag har iaf 366,5 meter med DK. Gjorde inget märkvärdigt. Man ska träffa ytterst på slagträet bara. Och skada sandsäcken en del först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 jag har 450 med Roy.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Har nu fått med Peach 320 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Hur långt har ni med DK? Ja jag vet har över 400 meter med honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Hur långt har ni med DK? Hur gjorde du för att få över 400 meter? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Donkey är sämst på att slå med slagträet ;) Fast man msåte få tipper för att få normal långt med han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Donkey är sämst på att slå med slagträet ;) Fast man msåte få tipper för att få normal långt med han. Jo, jag märkte det igår. Jag hade ju strax över 210 meter med Donkey Kong... Sedan skadade jag honom ännu mindre och säcken bara flög iväg över 300 meter... Snacka om att man blev förskräckt. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag fick in en fullträff med Peach en gång 321 m :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) Det är omöjligt att göra Bat Drop med alla förutom, Gannondorf, C. Flacon och Donkey Kong. Världsrekordet med Gannondorf: http://www.geocities.jp/sinsinsin2324/Ganondorf3458.5.wmv Redigerat 6 Mars 2006 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg