Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Nu kom jag på vad Roy gör på Filmen Dino visa, eller min kompis kom på det Han slog 221 m Hur ändrar man till Feet? (eller vad det heter) Det står i feet..... När påsen har landat stod det hur många feet du fick... Det står inget om meter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 JO för mig står det M Och det är väll meter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 JO för mig står det M Och det är väll meter? huh.... För mig står det feet.... konstigt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Är det nån annan det står M för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Nej, M står för meter...Du har antagligen rätt... Jag har inte kört Home Run Contest på senaste.. Men jag är rätt säker på att det stog feet på min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 ok men visa skrevier om feet Hur många feet går det på en M? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Ja, det borde inte vara många feet,,,Men jag tror jag har hört att 3 feet är 1 meter..eller så är det lite wrong. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Jag brukar välja Fox och skuta med hans pistol så många ggr som möjligt på säcken och sen slå iväg den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Jag brukar välja Fox och skuta med hans pistol så många ggr som möjligt på säcken och sen slå iväg den ;) Ja, det är det ända man kan göra med Fox. Med Falco så kan man göra A-upp några gånger... Fast med Smash-attacken... Och om man får en bra träff kan man med lite tur få över 400 feet---jag lyckades med det i allafall..... Samma sak med Bowser...Fast där är det dock lite lättare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Fick 256,2 m med ganondorf :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Okej.. Du börjar göra framsteg.... Någon som har nåt förslag hur man ska göra med Zelda.... Förutom att hålla på och byta till Sheik och tillbaka igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Nu fick jag 435 med roy :) Gjorde exakt som dom gjorde på filmen och fick 109% skada Ganondorf fiock jag nu 325 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg