oOlillajagOo Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 (redigerat) okej, jag har vart inne på ffextreme och där står det GameShark codes.....vad i *piip* är det? det står bara en massa koder som jag fattar noll av.... :huh: jag är inne på den sidan ganska mycket och jag har fortfarande inte klurat ut vad man har dom till, eller vart man skriver in dom... nån som har någon aning om vart man skriver in dom?? Redigerat 25 Mars 2005 av oOlillajagOo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 man måste köpa en gameshark, när du har den så kan du ta in koderna. du kan köpa på gameshark.com. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 tack så mycket!! verkligen shysst! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Observera att den kan ta sönder din PS2 och själva spelen du fuskar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 man måste köpa en gameshark, när du har den så kan du ta in koderna. du kan köpa på gameshark.com. :cool: Man måste köpa ett tagentbord som kostar ca 200:-, som man kopplar in i usb uttaget! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 man måste köpa en gameshark, när du har den så kan du ta in koderna. du kan köpa på gameshark.com. :cool: Va, ska man köpa såå mycket??Då e det ingen idé att köpa en sån bara för att fuska.. <_< Och varför förstör det Ps2:et? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 man måste köpa en gameshark, när du har den så kan du ta in koderna. du kan köpa på gameshark.com. :cool: För den kan hacka PS2 så den står still sen tror man det gör inget sen man gör det fler gånger och då tänds inte PS2 eller annan konsel och spelen när du ska spela kommer det upp Pleas stop in a disc or DVD cd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 om man har ett chipp så finns det spec. program som funkar likadant som en gameshark och dom förstör inte din kära ps2a. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 man måste köpa en gameshark, när du har den så kan du ta in koderna. du kan köpa på gameshark.com. :cool: Ok. Då ska jag inte riskera det och kasta ut en massa pengar genom fönstret bara för det. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ManicPanic Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 man måste köpa en gameshark, när du har den så kan du ta in koderna. du kan köpa på gameshark.com. :cool: Man har det inte bara för att fuska, te.x på Tony Hawks Underground 2 så andvänder man det för att göra egna kläder etc, färg på sitt namn online m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg