Adio Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 :D hej jag bara undrar jag skall till cypern den 25 aprill såa att jag undrar om det finns några bra skateboard parker eller spots där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Det finns det säkert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 det är väl att bara glida omkring lite så kanske hittar du en om du har tur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Jag ska till cypern i semptember Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 :D hej jag bara undrar jag skall till cypern den 25 aprill såa att jag undrar om det finns några bra skateboard parker eller spots där. Bra datum som du ska dit.(Fyller år då. :) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 det finns en bra park där men jag kommer inte ihåg var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 JAg vet ej om det finns bra ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Borde de väll finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.