Scones Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 ^ X-box nörd < Spel hatare för tillfället V En liten bananlåda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 ^.....En spelhatare. <....Kung på PS :P V.....En spelälskare. Du poff jag är inte nörd i Xbox jag spelar typ 1 timma per dag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 ^.....En spelhatare. <....Kung på PS :P V.....En spelälskare. Du poff jag är inte nörd i Xbox jag spelar typ 1 timma per dag ;) ^....en ps älskare<...Gillar pokemon v.....en svarar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 ^ En tjej som gillar pokemon < En humoristisk kille som gillar o få folk o skratta V Min egen mor Dr.Cheat: Ja menade inte att du va en X-box nörd..Bara skrev det för det låter roligare än en X-box lirare.. ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 ^ Inte Poffs mor < Bättre än Dr.Cheat på PhotoShop V En Sprit Beroende Fullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 (redigerat) ^En a-lagare som är bättre på photoshop än en AIK:are <En som fortfarande hejar på FBK v En medlem på fuska.se Redigerat 10 April 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 ^Bra på avas :) <Gillar spelet Ninja gaiden VEn som gillar fuska.se. Nico:Du får en nedåtpill när du trycker på bokstaven V som i Victor. Bure^:Ofta du äger mej ser du inte vem som har snyggast avatar då? du har gjort din och jag har gjort min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 ^ Joakim (AIKAREN) < Bäst på PhotoShop V En med glasögon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Uppe:E inte bäst på Photoshop Mellan:Har ej glasögon,men därimot svart hår Nere:Inte helsvensk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 ^Kung, så är det :P som du skrev till Bure^ <Är helsvensk. V Xbox spelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 ^...Helsvensk <...inte xbox spelare v...en larv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 ^ En speltjej < Bättre än Jocke (Dr.Cheat) på Photoshop V Spritberoende Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg