Nogger Mint Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 ^ Har fel < Har nyligen varit på Cypern V Sjunger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 ^ har varit i Cypern < MAYA HIIIII MAYA HOOOOO MAYA HAHA !! v gillar inte min fina sång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 ^ gillar gårdagens hit < sorry v kan ät5a pizza utan att fingrarna kommer in i munnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 ^ :o < om man äter med gaffel och kniv ska det väll gå v nån som tycker pokemon är ute Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 ^ Gillar Gran Turismo? < Tycker pokemon är ute v Har en mobil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 ^ Tycker SvartVit TV som bara visar myrornas krig är inne < Mobil? vad är det :P v Gillar 3 reklamen med körsbäret som sjunger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 ^ har en mobil men vet inte vad det är :o < gillar och gillar jag hatar den inte...eh *host *host v har kvar eminem-without me på sin mp3 spelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 (redigerat) ^ Lider av hosta. < Aldrig haft den... v har haft otur den senaste timmen... Redigerat 20 Juni 2005 av nebbig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 ^ Har aldrig haft Eminem Without Me < Ja lite otur dom senaste dagarna, eller otur och otur jag skulle installera Myst för typ 1 vecka sen men jag kollar genom alla trådar tills dom är inte nya nå mer det är då jag ska installera men då gör jag animationer istället eller sitter på mirc och chattar... MEN! Idag SKA jag installera det!!! för att kolla vad det är för nått v tycker jag babblar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 ^ :bah: < babblar och babblar jag tycker att han har långa meningar... v kan se in i framtiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 ^ rätt Wish_Maker har för långa meningar. < kan spå framtid i händerna (hihi) v nån som tycker politik suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 ^tycker wish_makers meningar är för långa < tror tomi kommer bli diktator och jag tycker inte politik suger v lever norr om stockholm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg