Gäst Big Boy Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 (redigerat) ^ en som tror det går ISBJÖRNAR i NORRLAND! :angry: < en som bor I norrland och aldrig ens sett en isbjörn.. dom är inte ens i närheten av norrland.. inte pingviner heller, men renar brukar man se och älgar men aldrig i städer bara på skogs vägar högre norr vid min stuga. + har inte l-ska fotboll band v en som kommer kommentera vad jag skriver Redigerat 1 Oktober 2005 av Big Boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 (redigerat) ^ Norrlänning = Kung < Nej kommer inte kommentera är Norrlänning själv V Vizzkazz ? Redigerat 1 Oktober 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 ^ en som tror att jag är Vizzkazz. < inte Vizzkazz. V nu är det väl Vizzkazz igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 ^ en som tror att jag är Vizzkazz <absolut inte Vizzkazz v not me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 ^ inte Vizzkazz (förlåt) < inte den ovanför v nu är det väl Vizzkazz. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 ^ Tror att jag är vizzkazz < Inte vizzkazz V Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 ^ tror att jag är Eric H < defintivt inte eric H v kanske eric H den här gången? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 ^ hde rätt < Eric H v inte jag det är jag säker på. kanske shacti? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Big Boy Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 ^ fel.... < bäst.... v rätt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Upp: Någon som tror den är bäst Jag: vet inte hur man gör pilar ;) Ner: Vet hur man gör pilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 ^ japp. längst ner i vänstra hörnet fins en pil tangent. vänster pil jämte Å fins en piltangent. håll in skift och tryck där. uppåt pil. sen tar du ett V som nedåtpil. < har precis lärt kola king att göra pilar. V kola king? (hoppas jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 ^ En som borde sagt VizzKaaZ nu islt < The one and only vizzkaaz V inte vizzkaaz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg