Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Uppe: Jag vet att du fuskar..... Mellan:Ska klippa sig i mörgon Nere:Gay från Utiopien Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 ^ Nej det är jag inte < Eeh vadå fuskar vi åt det på skolan igår vill du se matlistan eller? V En som hatar skolan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 ^ en som frågar: Eeh vadå fuskar vi åt det på skolan igår vill du se matlistan eller. < en som hatar skolan ibland. V inte jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 ^ En som hatar skolan ibland < Jag V Du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Uppe:Han själv Mellan:Älskar skolan :) Nere:Älskar ABBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 ^ en som ljuger < älskar inte abba(men de finns nåra bra låtar) V prinsen av kina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.Reaper. Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 ovanför: Mighty Me( ? ) jag: spelar gameboy under(nedanför): Någon grym hehe förstod inte heller riktigt:S Fattar Ej:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 ^ En som ej fattar. < en som fattar V någon som fattar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Ovanför: En som fattar? Mellan: HIP HOP ÄLSKARE! Nedanför: En jävel som älskar detta forum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 ^ en HIP HOP ÄLSKARE! < ingen jävel så jag skippar svaret ovanför. V ingen jävel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 ^ ingen jävel > gillar manga v en tjej tjusare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Okej, kan någon tala om en gång till vad det här går ut på. Så att man fattar altså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg