Eric_H Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 ok. Man gör så här. ^/Upp = nu ska jag skriva om den ovanför. Alltså dej. Då skriver jag: Vill att någon ska skriva hur det går till. mellan/jag: Jag ska skriva något om mej: hjälper Fusk Katten (hoppas jag) V/ner: man ska skriva om hur man tror att nästa användare ar. Alltså nästa som skriver. Ingen tjejtjusare. Så. Nöjd nu Fusk Katten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 (redigerat) Upp: Jag Jag: Mycket tacksam. Fattar vad den här leken går ut på. Ner: Katt? Var det rätt? Redigerat 18 Oktober 2005 av Fusk Katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Hmm...Det var bara ett fel: Du sa att det var dej själv där uppe,det ska du skriva i Mellan. Uppe:Fusk Katten Mellan:I'm a green man ;) Nere:Vem som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Jag menade att jag inte är någon tjejtjusare. Upp: Någon som förklarar. Jag: Ja någon är jag väl iaf. Ner: En grön gubbe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Uppe:Fattar Mellan:Nu kan du gå över vägen Nere:Röd gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 ^en som har fel jag är en grön vit gubbe < En grön vit gubbe V en till grön vit gubbe (grön vit gubbe=Hammarbyare) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 ^Hammarbyare <En grön och gul gubbe.(Det är Björklövens färg) VBesviken IFK göteborgare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Upp: Någon som kollar på fotboll? Jag: Ingen göteborgare Ner: Ett djur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 ^En fuskande katt <Inte ett djur VHar habbo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Upp: En växt så fall Jag: Har habbo, men är inte inne där. Ner: Spelar musik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 ^Är inte inne på Habbo ^__^ <Spelar ej något instrumentoch dansar inte heller,därimot dansar jag min egen steppdans :D V Ägare av ett forum :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 ^ Han har en egen steppdans < Jag har ett forum men det var ett halvår sedan jag besökte den. V Spelar något instrumment Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg