Lander Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 ^ Yo Fishar Mario < Det snöar nu v Gillar inte snö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 ^ Måste vara lite småsjuk o tro att ngn INTE kan gilla snö < ÄLSKAR SNÖ, Men bor tyvär i skåne. V Ngn som de inte snöat hos ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 ^ Bor i Skåne.... < ....det jag gör också!Ingen snö här.Bara massa regn. v Bor i Skåne också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 ^ Det regnar hos honom < Gillar innebandy ! v Gillar innebandy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klara_Stjarnljus Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 ^ någon som vill att fler ska gilla innebandy < gillar inte innebandy men har ätit för mycket godis v någon som vill ha godis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 ^Gillar inte innebandy men har ätit för mkt godis <Inte kul me innebandy men köra på gatorna i främmestad e kul v Lyssnar på musik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 ^Gillar att köra innebandynb på gatan. <Är glad för nu har det snöat hemma hos mig också. V Från kiruna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 ^ Det har snöat hos honom < Nej jag kommer int från kiruna men 3 på våran skola kommer därifrån plus att min fotbollstränare kommer därifrån. V Äter godis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 ^ Har rätt <Äter godis v Hejar på Färjestad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 ^ Äter godis, och jag hejar inte på färjestad! < Snön har smällt bort nu V Hejar på Hammarby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 ^Har rätt <Hejar på Hammarby å e glada för bronset v Gillar Gavin Degraws låtar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Upp: Hejar Jag: Vet inte Ner: Kör dator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg