Fusion Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 upp:tibia nörd jag:tittar på tv just nu ner:gillar bokstaven R? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 (redigerat) Ovanför: TV nörd Mellan: Gillar hellre tjejer Nedanför: Mycket konstig liten prick Redigerat 26 November 2005 av TheDarkElf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 ^:tv-tittare <:rullar på rrrrren v:har provat macro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 upp:rullar på rrrrr jag:vet inte vad macro är ner:hatar sig själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 ^Vet int vad Macro är för nåt. <Vet int vad Macro är för nåt. VVet int vad Macro är för nåt.(Lol) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 upp:vet inte vad macro är jag:vet inte heller vad macro är ner:kan du byta ämne(orkar inte prata om macro) :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 ^ vet inte heller vad macro är < ska byta ämne v vet vad en Daihatsu är för nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Upp: Har bytt ämne. Jag: Vad ___ är Daihatsu för nåt? Ner: Någon som vet det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 ^Tycker det är långt kvar till jul <Vet inte vad "Daihatsu" är för nåt VTycker att "Daihatsu" är töntigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 upp:vet inte vad daihutsu är för något jag:vet vad det är(bilmärke från japan) ner:gillar julen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 ^ vet vad det är(bilmärke från japan) < gillar julen v hatar nyårsafton? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 upp:gillar julen jag:gillar nyårsafton ner:hatar påsken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg