Gäst Xain Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 ^ Äter gris < Vad är "Danzig"? v Hatar smilies. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 ^ Vet ej vad Danzig är < Love Smileys! :) v Hate Smileys :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 ^Smiley-mannen ! <Smiley-lover ! V Kan ej stava till "smajli" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 (redigerat) ^älskar smileys < kan stava till smajli v är cool. Redigerat 1 December 2005 av Th3 Sh@dow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 upp:kan stava till smiley,tror jag jag:är cool B) ner:Mobbad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Upp: Tycker att han är cool. Jag: Mobbad. :( Ner: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 ^:är inte mobbad hoppas jag :\ <:spränger subwoofern v:fildelare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Upp:spränger något Jag:är inte fildelare Ner:kriminell? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Upp: Delar ej filer Jag: Är verkligen inte kriminell Ner: Glömsk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Upp:är verkligen inte kriminell Jag:glömsk några gånger Ner:äldsta syskonen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 ^Glömsk några gånger < Är int äldsta syskonet v Det har snöat där du bor mer än 2 dm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 ^Är inte äldsta syskonet <Har haft 2 dm snö hos mig men inte iår :P v Fildelare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg