KazeN Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 OM jag har förstått rätt ska man ladda ner filerna till "downloads"mappen. Det ligger nu massa package filer där, ska det inte funka nu då? Är det ytterligare ett steg jag måste göra eller är det något fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepsinisse Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Hej! Ja, heter filerna .package så ska man bara lägga dem i downloadsmappen. Men heter filerna .sims2pack eller .sims2skin så ska man dubbelklicka på dem för att de ska installeras. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 varför funkar inte mina .package filer då? Dom ligger på rätt ställe. Endast .sims2pack funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepsinisse Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 (redigerat) Funkar bra när jag laddar ner iaf, jag lägger bara .package-filerna rätt i downloadsmappen å sen när jag startar spelet så finns de där. :) Redigerat 2 April 2005 av pepsinisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 De ska funka...har du kollat igenom alla objecten? Mycket av de man hämtar e ju orginal fast i tex annan färg o då får man klicka på pilarna för att se dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 (redigerat) Kan det bli fel om man skulle ha mappar i downloadmappen fast man inte har package-filerna i dom? EDIT: Nu funkar en del av klädesplaggen. Smink m.m. har hela tiden funkat. Jag har däremot en fråga till. Om man köper en sak för "ambitionspengarna", kan då folk i resten av grannskapet köpa dom för typ vanliga pengar? Redigerat 3 April 2005 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg