:Fuskaren: Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Jag har 4 frågor : På vinter banan hur gör man uppdraget med snögubbens huvud fattar inte? På "Bomb" banan hur vinner man över Bossen för andra gången? Jag har 17 stjärnor när kan man komma in i stjärn dörren? Och den sista det lyser ett ljus i mitten ska man komma upp dit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 vad menar du på bomb banan, att vinna över koopa gubben till toppen över eller. Jag ser att du har kommit längre än mej( har bara 4 stjärnor ) så du kan kan kanske svara på dessa frågorna 1. När blir man Super Mario 2. på snöbannan när man ska köra racet i början får man stjärna om man klarar det? 3. När får man ny värld de nyaste jag har är Jolly rogers bay och snöbanan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 jag är fortfarande Yoshi man kan bara bli Super Mario om man hittar hans mössa men man blir bara det på den banan sen blir man Yoshi igen och ja man får en stjärn och jag fattar ej den sista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 har klarat den där bossen nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Jo man kan ju vara Super Mario,Luigi och Wario kolla i alla trådar. Men sista frågan var när man har fått snöbanan och vattenbanan med skeppet, när får man nästa bana? Hur många stjärnor behövs? och vad är ditt rekord på Luigis memory kortspel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 jag har ej fått någon mer bana än snö och vatten och jag vet inte vad mitt rekord är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 okej hur styr du då? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 mest med knapparna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 1.vet inte hur man löser detta uppdrag. 2.Man gör precis likadant som första gången. 3.Man kommer in i stjärn dörren när man har 30 stjärnor. 4.Vet ej.Jag tror dock att det är Peach från tornet som säger det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 4. När du är mario och har 11 stars ska du kolla på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 (redigerat) då får du mario power flower Redigerat 27 Mars 2005 av _Navi_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Hur fixar man power flower? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg