frezy_man Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Hur får man flygar mössan? SVAR: I entre hallen ställer du dig på den gula cirkeln som finns på golvet och kollar upp mot ett ljus som finns i taket. Helt plötsligt kommer du in på en bana och har automatiskt flygar mössan. flyg ner till toppen av tornet som du garanterat märker och stompa ner den röda stora knappen. (man behöver 10 stjärnor för att komma in på banan) Det är en av banorna som har stjärnor som räknas till "secret stars" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 jag kommer inte upp det står bara: A voice from above is saying. "Hey... Mario..." sen händer inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jedi knight: Banan är inte svår. Bara att många har problem att klura ut det där med snö gubben. Jag har tagit alla 120 stjärnor till Nintendo 64 två gånger. Det svåra finns inte på den banan om man vet hur man fixar snö gubben. Men nu har jag glömt av hur man gör det. Du vet ju hur man gör så varför inte berätta? Vänta lite...Vilken snöbana?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 den man behöver 3 stjärnor för komma in på och hur gör man uppdraget "Snowman lost his head" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 (redigerat) hmm.. jag har 12 stjärnor och har klarat av första bowser.. men när jag står på den gula cirkeln och stirrar upp i ljuset händer inget... [edit] man måste tydligen ha 15 stjärnor, vilket jag har nu... så nu kan jag få hatten ^^ Redigerat 30 Mars 2005 av Thunder Dragon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gogeta Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jag har 34 stjärnor men jag kommer ändå inte upp till rösten. pls help me!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 (redigerat) Du ska typ ställa dig i mitten av sol-mattan som finns direkt när du kommer in i slottet... och sen trycka på X-knappen.. och sen titta uppåt mot solen Redigerat 30 Mars 2005 av Thunder Dragon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag tror du måste vara mario... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 ja har klarat det nu. man ska vara Mario men hur får man Luigi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Spökslottet tredje våningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Hur gör man uppdraget blast away the wall i whomps fortress( andra banan )? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 (redigerat) Hoppa ner i kanonen. Sikta på en kant eller nåt och skjut på den så kommer en stjärna fram. EDIT: Gjorde en dålig karta: Redigerat 9 April 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg