TheUnnamed Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Bra, Tack för Varningen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Det kanske inte är meningen att ta bort det? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Ja precis.. Men man kanske inte ska skrapa på skärmen om man vill ha bort det.. kanske ta lite papper med vatten.. Försiktigt förstås. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Det kanske inte är meningen att ta bort det? ^^ jo det är det ju inte :D!men det repar ju på plasten och det är lite irreterat och spela på plast så man tar bort det :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Måste vara jobbigt.Jag har eb liten duk jag brukar torka av små fingertryck o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Men det vore ju ganska konstigt om dem säljer nåt som förstör ds:en Är det lätt att repa skärmen? Eller är det bara om man blir ''våldsam''? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 man kan köpa en tun film plast som är statiskt laddad. Man måste själv klippa till den men den kletar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 (redigerat) Ja precis.. Men man kanske inte ska skrapa på skärmen om man vill ha bort det.. kanske ta lite papper med vatten.. Försiktigt förstås. Ta inte papper med vatten,det är inte bra det heller.Ta en fin trasa tex. en sån som man använder till att putsa glasögen & blöt den försiktigt. sorry för dubbel poster Redigerat 30 Mars 2005 av Red_fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hclb_hclb Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Tack för tipset. Men varför säljer dom sånt när det kletar måntro? :blink: dom är ju så :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Måste vara jobbigt.Jag har eb liten duk jag brukar torka av små fingertryck o.s.v. Men man ska inte använda fingrarna. Liksom det var nått med fingrarna som gjorde att det kunde bli repor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 sätt nån plast över skärmen som man kan se genom. man behöver typ aldrig ta av den... och det blir inga repor på skärmen heller... tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 tack endå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg