KazeN Skrivet 3 April 2005 Rapport Skrivet 3 April 2005 Haha, :lol: *garvar*. Jag kan tänka mig att någon sitter och skrapar bort "klet" från sitt ds med en kniv. Men det är dåligt att det kletar av sig. Dålig kvalité men man ska väl inte ta bort skydden heller? ;) Kanske var någon annan tillverkare än nintendo..
BornInBarcelona Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 man kan köpa en tun film plast som är statiskt laddad. Man måste själv klippa till den men den kletar inte Var finns dom?
Dennan Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 det som är meningen när du köper skydd är att så fort det blir dåligt ska du ta bort det och setta på ett nytt!!! :evil:
:Fuskaren: Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 det som är meningen när du köper skydd är att så fort det blir dåligt ska du ta bort det och setta på ett nytt!!! :evil: tror jag också men du som starta tack för tipset
vdsavasfvds Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Skrivet 5 April 2005 man kan köpa en tun film plast som är statiskt laddad. Man måste själv klippa till den men den kletar inte mm det undrar jag också :gitarr:
LuddE Skrivet 8 April 2005 Rapport Skrivet 8 April 2005 stäm dem som har gjort det!! Hehe om det är allvarligt...
Urbans filt Skrivet 11 April 2005 Rapport Skrivet 11 April 2005 Varför köpa skydd när Carring Case (ds) finns? :P
ville10 Skrivet 12 April 2005 Rapport Skrivet 12 April 2005 Kanske för att man repar skärmen om man amvänder stylusen.... Tack för tipset.
Rekommendera inlägg