KazeN Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Haha, :lol: *garvar*. Jag kan tänka mig att någon sitter och skrapar bort "klet" från sitt ds med en kniv. Men det är dåligt att det kletar av sig. Dålig kvalité men man ska väl inte ta bort skydden heller? ;) Kanske var någon annan tillverkare än nintendo.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 man kan köpa en tun film plast som är statiskt laddad. Man måste själv klippa till den men den kletar inte Var finns dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 det som är meningen när du köper skydd är att så fort det blir dåligt ska du ta bort det och setta på ett nytt!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 det som är meningen när du köper skydd är att så fort det blir dåligt ska du ta bort det och setta på ett nytt!!! :evil: tror jag också men du som starta tack för tipset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 man kan köpa en tun film plast som är statiskt laddad. Man måste själv klippa till den men den kletar inte mm det undrar jag också :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 stäm dem som har gjort det!! Hehe om det är allvarligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Tack så mycket för varningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Varför köpa skydd när Carring Case (ds) finns? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Kanske för att man repar skärmen om man amvänder stylusen.... Tack för tipset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Vad är stylusen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 pekpennan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Säg de då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg