vdsavasfvds Skrivet 13 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 varför det det heter ju stylus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Jönsson, du om någon borde veta att det hette stylus! Jag visste till och med det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Var kan man köpa ett skydd till en PDA?Det borde funka på ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Ja, det gör det som jag skrev tidigare, bara man klipper till det efter en DS skärmstorlek. Jag köpte det >här< fast när jag köpte dem tror jag de kostade 129 kronor =P Kladdar den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^\<(\_/<) Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 (redigerat) WTFOMG!? Jag har skärm skydd, har haft det länge och det fungerar hur bra som helst. Köp ingen Third Party skit bara så ska det antagligen gå bra. Jag köpte denna: http://www.lik-sang.com/info.php?category=...5c97ccef0b9a580 Redigerat 15 Maj 2005 av ^\<(\_/<) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 (redigerat) Att ta bort den sedan menar jag -.-! Plus det där är third party ! det är "hori" Redigerat 16 Maj 2005 av ║RaDiVaX║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^\<(\_/<) Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Varför ta bort? Köp aldrig third party -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 vad är third party Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genuieve Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Ja ja, men vilket skärmskydd är det som kletar? Det måste man veta, annars kanske man köper just det skärmskyddet. Om det är Nintendos skärmskydd får man väl ta och klaga på Nintendo, så att dom kan göra ett nytt. Men, jaja, jag är i alla fall den typen som inte kletar på min touch screen eller överhuvudtaget på någon av skärmarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 men det är bra att veta det bästa märket på marknaden också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 vad är third party Tredjeparts tillverkare.. Alltså sånt som inte är gjort av Nintendo själva utan i någon håla i Korea ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg