Hoppa till innehåll

Lärare


Paper Mario
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

So-läraren och Gymnastik-lärarn e jätte snälla mot alla ;) Resten därimot e taskiga mot killarna

Vissa tjejer i vår klass tycker synd om oss killar

 

en av lärarna dampar då på mej med..har ni nån knäpp lärare på eran skola??

en av våra sa: spring inte i korridoren lilla flicka(jätte mild röst)till en tjej

sen till mej och en kompis skrek hon: typ allt hon ´kunde: men för f*n sluta springa....och nästa dag ser man hon springa i korridoren...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade själv två lärare som favoriserade... den ena var de helt okej för den gilla mej :) så efter att ha arbetat hyfsat bra i sjuan å åttan så slappa ja i nian och fick MVG å VG i de ämnen ja hade han...

Den andra däremot skällde ut oss killar för att vi aldrig lät tjejerna få prata.... de var bara de att när vi satt tysta så sa dom iget iallafall...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Jag ha en lärare som alltid e emot mej. Han säger att jag inte lyssna på lektioner fast jag gör d eller jag inte ha fattat ett dugg va vi håller på me sen lektionen började men d gjorde jag. Så säger han att jag aldrig räcker upp handen, jag ha gjort d några ggr men d e ju inte så många ggr för att om man svara fel så skäller han alltid på oss!Så lixom vem våga svara?Alla tjejer i vår klass räcker aldrig upp handen men ändå skäller han på mej >.< Jag hata honom, hoppas han sluta som lärare nån dag >.< Sen svär han varje mening!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Så får inte lärare behandlar er.Min syster hade utvecklingssamtal & då så sa hennes lärare massor av dåliga saker om henne inför vår mamma.Min syster blev så ledsen så hon sprang in till toan och låste & grät.Tur som vad fick hon sparken bara för det! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...