Bure^ Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Idag satt jag och Terroriserade tjejerna som satt runt mig, T.ex jag lutade mig bakåt så jag typ låg på dom med ryggen ( våra bänkar är nära) Och då tänkte dom slå mig. Jag till läraren: Dom tänker slå mig! Han bara: Men tjejer inte ska ni slå killar Krama dom i stället Jag kräktes nästan. Han blev inte ens sur. Om dom sagt att jag skulle slå dom. Hade vår lärare Fått sin Ultra Mega Ultimate Damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 En tjej i min klass, hon funkar lite konstigt =| Hon säger nåt, nån annan får skulden (oftast får hon den själv, temperament besvär) och då blir hon förbannad på den som får skulden.. =/ Hon har gått omkring på slöjden, när vi sa att hennes lillebror är grym ( -_- ) och mumla detta: "Damp, Damp, Jag får damp!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 8 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Haha :P Våra tjejer får ju som dom vill så dom kommer aldrig sluta...altså kommer lärarna aldrig sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 i min gammla klass så ringde lärarna hem eller så fick man själv skriva en lapp vad man gjorde å sen skriva på den å visa för föreldrarna så skulle dom skriva på den å sen lämna tilbacka den till käringen. en gång så fick två tjejer skäll och dom skulle skriva en lapp då börja dom lipa å då slapp dom å då fick jag å min polare skiten för det!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: (i 6:an så lipar man inte för h*lvete ..... jaja dom va ju fula snobbar som har betalat för att få bra betyg å inte få skäll jag blev förbannad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Jag e omtyckt av vissa lärare men en lärare jag har har så jätte enkla ord som "katt".Jag stavar ju rätt på katt en gång men hon sa att alla killar var skitdåliga och tjejerna jättebra.Snacka om störigt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Jamen det är som dom prata med killar bestämt och till tjejer till ett mjukisdjur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 15 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Exakt så e D bure :cool: Våra lärare säger också att tjejerna är bättre på allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Men om lärarna favoriserar och ni inte ljuger om detta för att få lite personer att tycka synd om er, så bör ni ha rätt att anmäla lärarna till antingen rektorn eller skolstyrelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Rektorn är likadan.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Alla lärare har ultra damp på mig förutom Sy-slöjd trä-slöjd café-läraren dom har typ mig som favorit elev ;) men typ alla andra har mega ulitimat damp på mi :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 So-läraren och Gymnastik-lärarn e jätte snälla mot alla ;) Resten därimot e taskiga mot killarna Vissa tjejer i vår klass tycker synd om oss killar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 So-läraren och Gymnastik-lärarn e jätte snälla mot alla ;) Resten därimot e taskiga mot killarna Vissa tjejer i vår klass tycker synd om oss killar Samma för oss dom tycker det är orrätviss behandling :( Bara för jag har sämst ordning i bänken dampar läraren på mig varenda dag :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.