The Jinjo Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Gud, vad jag vill ha Puppy Times! Det verkar vara så himla kul! Någon som vet när det kommer ut? Puppy Times äger! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 De värkar värkligen kul ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Vad jag vet så saknar det lanseringsdatum. Men det verkar väldigt sött... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 För sött för mig,ska nog släppas inom kort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Det står att det kommer det andra kvartalet 2005!! jag längtar :D!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Men då kommer det väl snart? Jag köpte ett DS och jag fick det sista som fanns i den butiken så det är bara att vänta på Puppy Times! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 http://gprime.net/flash.php/nintendodogs En litean flashfilm ang. puppy times! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Enligt en sida jag kollat in kommer det till japan (alla tre versioner) den 21april. Fick infon idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Puppy Times är ju som en tammagotci fast bätre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutan_Orchen Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 mm visst är det ett Sött spel men det håller nog inte så länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 jag tror att det e ett skit spel spara ihopp till något annat en ett spel som man fostrar upp hundar eller skaffa en riktig hund eller katt för *** :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Har du testat det <_< ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg