Snake Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 jag tror att det e ett skit spel spara ihopp till något annat en ett spel som man fostrar upp hundar eller skaffa en riktig hund eller katt för *** :angry: Det där var ohövligt :angry: Tänk på alla pälsalergiker där ute... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mario_Mario_Mario Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Men Tänk om inte pälsallergikerna har en Nintendo DS så! då får dom skaffa En sköldpadda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 jag tror att det e ett skit spel spara ihopp till något annat en ett spel som man fostrar upp hundar eller skaffa en riktig hund eller katt för *** :angry: Tänk på dem själv om det är så viktigt, det är väl deras fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Är det pälsalergikernas fel att dom inte tål päls?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 nee tycker inte jag iallafall men puppy times ser ju rätt roligt ut :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Jag vill jätte gärna ha en hund... men jag kan inte för min mamma är jätte alergisk mot pälsdjur :'( så därför så ska jag köpa Puppy Times =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 jag kolla filmen och det såg mobbat ut!! snälla köp det ej!.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Vadå mobbat??? Det ser väl jätte gulligt ut <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 (redigerat) Det heter Nintendogs Haha nej det är inte Mobbat det är en tjejmagnet :P Redigerat 5 Maj 2005 av ║RaDiVaX║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 jag kolla filmen och det såg mobbat ut!! snälla köp det ej!.... Jag håller med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 så himla bra grafik!!!!!!!! :mellow: :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 jag kolla filmen och det såg mobbat ut!! snälla köp det ej!.... vadå mobbat nästan mobbat att säga att det är mobbat alltså är man en mobbare :P Sluta mobba underbara spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg