Slasktratt Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jo, det är så här, att jag, min bror och några andra kompisar runt om i kvarteret ska göra en skateboard film, med stora inslag av trampolin (stor studsmatta ni vet). Någon som har lite förslag på låtar som bakrundsmusik ? Skatepunk borde passa, dock inget som jag lyssnar på annars, så jag vet inte riktigt vad som är bra. Green Day och Blink 182 är för kända och för bra, helst mer B-Skatepunk. Tacksam för svar, om ni har tips vad för fula klipp som kan innehållas i filmen kan det också tas emot. Ert namn lär komma med i filmen också, på creditstexten, om ni vill ;). Kan lägga upp filmen någonstans sen, så ni får ta del av den.. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Öh .. jag är inte så inne på skatepunk så dom jag känner till är Greenday, Blink 182, Sum 41 och så fanns det typ nåt som hette NOFX (vet ej om det är skatepunk men tror det ) En bra början till film över huvudtaget är soundtracket till "Pulp Ficiton" Har själv använt det i en pulka film jag nyligen gjort Sen så finns det ju andra låtar som passar in tex. Dimmu Borgir - Dark Army Aja lycka till och lägg upp den någonstans så vi får se den sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Kolla på Rishter, på tisdagar 19.30 .. Snowboard magasin. Ta lite låtar därifrån, Ibland skriver dom låtarna. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Kolla på eXtreme kanalen.... Några punk/punkrockband.... NoFX, Benign, MxPx, Cockney Rejects, Codename: Rocky, Finch, Fiddlers Green, Sex Pistols, Goldfinger, Me First & The Gimmie Gimmies, Millencolin, New Found Glory, Simple Plan, Alkaline Trio, Hot Rod Circuit, Drop Kick Murphys mfl.... Om du inte vill ta nåt känt band så kan du nog inte ta någon av dessa förutom Benign... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 sex pistols och goldfinger men jag lyssnar inte på det så jag kan inte så många typ nofx också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Slush - Humanity's Blessed Despondent - Difference = The Same Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 My little ponnie dom skatar iblanjd det är coolt eler hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Du kan ha med när ni ramlar....De är alltid kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Eddie Meduza - Gasen i Botten Ronny o Ragge - Köra fort som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Det kanske inte är skatepunk men den är bra. kolla låten "Space Lord" med "Monster Magnet". Tycker jag asså. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smxsmx Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 ska du lägga upp filmen snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 aaaa är den klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.