Gäst Beldur Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Famliy Guy äger Stewie (Felstavning) e bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 En liten konkurrent till Simpson antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Way to go, dad! ( Hans son, inte Stewie) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Ja, det är roligt, men ibland kan det bli för mycket amrikanskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 90% på svensk tv är amrikanst, 5% på tv är från andra länder, 5% på tv är svenskt. Sverige är det land som försöker likna USA mest... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Ja, det var ingen nyhet för mig..http://www.my-smileys.de/smileys2/allocafe.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 3 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Sog ni delen när han skulle fejka att han var handikappad han hade gjort en vido där han själv körde på en fågelskrämma som skulle föreställa honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Jag tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 ja älskar det pappan äger kommer inte ihåg vad han heter?..' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Wrestling_guy:Jepp det såg jag... msxmsx:Han heter Peter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Stewie är såååå skön, när han har klädföretag när han är vuxen .. haha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Stewie är såååå skön, när han har klädföretag när han är vuxen .. haha... Stewie äger alla och allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.