Salzalada Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Om ni har varningar, kan ni berätta varför ni fick dom? Jag fick en varning för att jag spammade ner en tråd i Dreamcastforumet. Sedan följde Volvotobben på och spammade ner tråden, och sedan kom någon som heter Link eller nå't och spammar ner. Jag ångrar mig verkligen! Men jag fick ganska fort bort min varning tack vare extralänken! Nu får ni berätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 jag är ingen spammare så jag har inga varningar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 :Fuskaren:, man kan få varningar på annat sätt. Bryta mot regler... Själv har man då aldrig haft en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 själv fick jag den när jag bifogade en omogen bild i "kolla in" tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 först gav admin mig en varning(§1.1 §1.7 §1.11) sen chihuahua(för jag var okänslig typ :S) en till av admin(§1.11) två av draghon(§1.1 §1.2 för en sanning :/) en av jellyfish(för vi inte hade samma religion) en till av jellyfish(för jag skrev att jag ägde honom :/) + att jag köpt mig 6 varningskort -.- Jag skulle få ett av Ragnarök också men det blev aldrig av >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Vet inte riktigt varför jag fick alla. Men jag fick en för att jag skrev vart man kan ladda ner spel & 1 ir 2 för att jag jag spammade och en för att jag bad nån dra åt hel*ete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Mest för att jag gjort dumma och omogna saker, minns inte en enda av dom, varav en jag vart förvirrad över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 först gav admin mig en varning(§1.1 §1.7 §1.11) sen chihuahua(för jag var okänslig typ :S) en till av admin(§1.11) två av draghon(§1.1 §1.2 för en sanning :/) en av jellyfish(för vi inte hade samma religion) en till av jellyfish(för jag skrev att jag ägde honom :/) + att jag köpt mig 6 varningskort -.- Jag skulle få ett av Ragnarök också men det blev aldrig av >_> Hur har u råd med 6 varningskort??? <_< <_< Säg mig.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 det kan du glömma :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 0013. aeg att få så många carningar och sedan avskaffa alla med varningskort! Du har väl sms:at mycket eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Varför fick jag varningen nu igen..... *tänk*... *tänk*.... Nånting var det iaf men sen så fanns ju inte regeln kvar och jag ville inte ha kvar varningen. Och även idag Admin! Så kräver jag att du tar bort den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Jag fick min varning för att jag sa att jag provade GBA-ROM's innan jag köpte själva GBA-spelet, för att se om spelet verkligen var så bra som de verkade... (§1.22) (vet inte varför, men jag har en känsla att jag kommer få en varning för att jag skriver detta :mellow:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.