shacti Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Kanske så man inte ska göra...aja har iallafall klarat mig utan varningar sen jag postade här senast. Hurra för mig tre års medlemskap och bara en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Någon undrade något så sa jag: Nix så fick jag en varning <_< Det andra kommer jag inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag har aldrig fått en varning & har inte heller tänkt att planera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag har aldrig fått en varning & har inte heller tänkt att planera det. Det är ingenting man planerar, jag trodde inte heller att jag skulle få en, men vips så fick man en, utan att man trodde att man inte har brytit mot en regel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag fick för jag bara gjorde några smileys som tillsammans betyder Kingdom Heart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 När började varningar bli något man skröt om? aja, jag hade lite otur med min varning... Det var så att jag skulle anmäla ett inlägg, men råkade citera inlägget istället... Det var dock en ganska rolig tråd... Det var på Broder_Kisler´s tid... i N64-forumet... Skulle gärna vilja visa er, men vet dock inte hur man gör, är en teknisk n00b... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Suck...har bara en varning och jag fick den för att jag gjorde ett onödigt inlägg. Det var nån stackare som frågade typ om nån kunde hjälpa han. Exempel... Stackare:- Huva! Kan nån hjälpa mig med pokemon? Mitt inlägg:- Nix Och så blev jag varnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) Här! http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...ndpost&p=646109 http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...ndpost&p=662433 Den där med Snus och cigg varningen togs bort, eftersom man tyckte att den var för hård. Den där med strålningen, där ska ni titta på andra inlägget jag skrev, fick varning för den :blink: *Trodde aldrig att den snälle Rowyn skulle ha fått 4-5 varningar, blev verkligen överraskad! :o Redigerat 3 Mars 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag har aldrig fått en,för jag brukar lyda regler även vid datorn som i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag fick min varning för ett ovårdat språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) *Trodde aldrig att den snälle Rowyn skulle ha fått 4-5 varningar, blev verkligen överraskad! :o Visst är det så? Nej jag har verkligen varit en nybörjare här på Fuska.se. Ni skulle bara se hur mitt första inlägg såg ut. ^_^ Redigerat 5 Mars 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag fick min varning för ett ovårdat språk. Haha, visste inte att du hade en varning brorsan! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.