Hoppa till innehåll

Varningar


Salzalada
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 152
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har aldrig fått en varning & har inte heller tänkt att planera det.

 

Det är ingenting man planerar, jag trodde inte heller att jag skulle få en, men vips så fick man en, utan att man trodde att man inte har brytit mot en regel..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När började varningar bli något man skröt om?

aja, jag hade lite otur med min varning... Det var så att jag skulle anmäla ett inlägg, men råkade citera inlägget istället...

 

Det var dock en ganska rolig tråd... Det var på Broder_Kisler´s tid... i N64-forumet... Skulle gärna vilja visa er, men vet dock inte hur man gör, är en teknisk n00b...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Suck...har bara en varning och jag fick den för att jag gjorde ett onödigt inlägg. Det var nån stackare som frågade typ om nån kunde hjälpa han.

 

Exempel...

 

Stackare:- Huva! Kan nån hjälpa mig med pokemon?

Mitt inlägg:- Nix

 

Och så blev jag varnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här!

 

 

http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...ndpost&p=646109

 

 

http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...ndpost&p=662433

 

Den där med Snus och cigg varningen togs bort, eftersom man tyckte att den var för hård.

 

Den där med strålningen, där ska ni titta på andra inlägget jag skrev, fick varning för den :blink:

 

 

*Trodde aldrig att den snälle Rowyn skulle ha fått 4-5 varningar, blev verkligen överraskad! :o

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

*Trodde aldrig att den snälle Rowyn skulle ha fått 4-5 varningar, blev verkligen överraskad!  :o

 

Visst är det så? Nej jag har verkligen varit en nybörjare här på Fuska.se. Ni skulle bara se hur mitt första inlägg såg ut. ^_^

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...