Zonix Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 KLAN TRÄFF Okej litet uppdrag av jori_master Var,När? Var: World 20, Bakom Varrocks Museum När: 19:00 på fredag Vad ska vi göra där joo vi ska gå in i wilderness slakta osv tills högst 3 dör sedan sticker vi och upptäcker saker osv :) KRAV: Du ska ha med dig lite mat Skriv om du ska vara med Ska Vara Med: RaDiVaX Zonix Jag kommer... Vill nån ha mer äppel paj och wine? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 KLAN TRÄFF Okej litet uppdrag av jori_master Var,När? Var: World 20, Bakom Varrocks Museum När: 19:00 på fredag Vad ska vi göra där joo vi ska gå in i wilderness slakta osv tills högst 3 dör sedan sticker vi och upptäcker saker osv :) KRAV: Du ska ha med dig lite mat Skriv om du ska vara med Ska Vara Med: RaDiVaX jag kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 KLAN TRÄFF Okej litet uppdrag av jori_master Var,När? Var: World 20, Bakom Varrocks Museum När: 19:00 på fredag Vad ska vi göra där joo vi ska gå in i wilderness slakta osv tills högst 3 dör sedan sticker vi och upptäcker saker osv smile.gif KRAV: Du ska ha med dig lite mat Skriv om du ska vara med Ska Vara Med: RaDiVaX Zonix Gamer5000 spiderman2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 aew..orkar inte va me i non klan....ja slutar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 12 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 :( dåligt men inga mer som vill joina?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 (redigerat) ahh behöver 1500 gp :( Redigerat 12 April 2005 av RaDiVaX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Ummmm.....Jag har en gubbe........-.-Men han e bara i combat 15.......-.-Men kan skada upp till 10 nu.....Med water bolt.....-.-Fast....Då behöver jag många chaos runes.....-.- PS:Han heter.....Dj mage00.....Jag vill gärna vara trollkarl...-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 (redigerat) du jori_master ändra på tråden att jag är trollkar Redigerat 12 April 2005 av RaDiVaX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Jag är 60 % säker p att jag kommer om jag får sätta in allt på banken och bara ta med mat är jag 90% PS.får jag vara fiskare fishing lvl 46 :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 (redigerat) KLAN TRÄFF Okej litet uppdrag av jori_master Var,När? Var: World 20, Bakom Varrocks Museum När: 19:00 på fredag Vad ska vi göra där joo vi ska gå in i wilderness slakta osv tills högst 3 dör sedan sticker vi och upptäcker saker osv :D KRAV: Du ska ha med dig lite mat Skriv om du ska vara med Ska Vara Med: RaDiVaX Zonix Gamer5000 spiderman2 Sakru Redigerat 13 April 2005 av RaDiVaX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 13 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 KLAN TRÄFF Okej litet uppdrag av jori_master Var,När? Var: World 20, Bakom Varrocks Museum När: 19:00 på fredag Vad ska vi göra där joo vi ska gå in i wilderness slakta osv tills högst 3 dör sedan sticker vi och upptäcker saker osv :D KRAV: Du ska ha med dig lite mat Skriv om du ska vara med Ska Vara Med: RaDiVaX Zonix Gamer5000 spiderman2 Sakru skriv in mej jag sak komma och jada din gubbe e med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 ja kommer B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg