Demon Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 (redigerat) oki..speedez du e med men vad heter du?? Redigerat 21 April 2005 av jori_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Jag e i magi 24 och combat 33 :) Min kompis ska me va me (du lova jori_master) men han e på tutorial island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 mm han ska vara med men asså jag vet ju int vad han heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Hmm Klanmöte På Lördag Klockan 5 Vi ska göra som vi brukar vi samlas vid varrock museumet (övervåningen) world 20 klockan 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 (redigerat) ja tyckte väl att ja glömde nåt... namnet e starspeeder ska försöka va inne vid 5 tiden (vi har inte bredband än) Redigerat 22 April 2005 av speedez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag kan(ske) komma.. Ska skicka in en bild på mina stats.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag e lessen :´( Jag dog lossa full mith och ble scammad på 13k addy platebody ady sword addy med helmet och air staff :( Alla som e me i klanen SKA REPORTA ANDY D2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag kan(ske) komma.. Ska skicka in en bild på mina stats.. hur skickar man en son bild? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 När blev du det jag träffa dig senare idag ju! Du hade du full mith! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jori_Master kommer nog inte komma på klan mötet.. Men om han inte kommer tar jag över.. Om jag kommer.. Han sa det nyss på MSN.. Om jag tar över skippar vi wilderness.. Dem som behöver hjälp med nåt t.ex Quest kan få det.. Dem nya meddlemmarna Adda mig på RS jag heter Raichuu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Får jag komma på klanmötet idag.. vilken tid är det nu igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 kalrt du får komma men asså det bärjar nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg