wildwolf Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 när det än e så kan jag inte vara me men kanske till sommaren om teamet e klart då vi har ju inte bredaband utan pappa efter vi fått det så ska ju pappa titta på RS om han gillar det får jag vara inne hemma inte bara på skolan som jag skrv förr upprepade inlägget :P ps. har laggt in alla utom firefly å gagge på listan i RS :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 10k exp kvar tills jag kan mina Mithril! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Nice..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 e rädd för att ja inte kanva me på klan mötet om jag inte har sån tur att bredbandet funkar nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Okej... :( Ahh kan inte connecta till runescape :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag kan(ske) kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 kan va me på mötet men min dator laggar hela tiden bredbandet funkade :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Vad tycker ni om min nya avatar Den är bara tillfällig kommer göra en bättre snart för den jag har suger Jo det är jag som har gjort den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 RaDiVaX, gå inte offtopic, om du vill snacka om din avatar så skapa en tråd om det eller nått, det hör iaf inte hemma i Webbspel! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gagge Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 jag vill vara med namn soccer marko har mycket bra runecrafting men jag är trolkarl och ranger!! :meddum: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 RaDiVaX, gå inte offtopic, om du vill snacka om din avatar så skapa en tråd om det eller nått, det hör iaf inte hemma i Webbspel! <_< Mjoo varför snackar du offtopic nu? gagge snacka med "Demon" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 nu har vi bytt dator till och med för den andra var så dryg ja ska testa rs på den snart båda e windows 98 så bli inte sur om jag inte svarar när nån frågar nått för det kan lagga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg