Dezen Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 (redigerat) Jag och vår store ledare har kommit fram till et klan möte på fredag klockan 19:00 på varrocks museums övervåning (skriv upp) Jag kom på att vi kan ha dueller i wildy eller går vi omkring och dödar folk i wildy HAHAHA!!! Redigerat 4 April 2005 av Desen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jag kan bli Questhjälpare!! Jag har gjort alla questen(skryt).. Jag vill vara bågskytt, DEN COOLA SNUBBEN och quest hjälpare... när är det clan träff?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 (redigerat) Jag kan bli Questhjälpare!! Jag har gjort alla questen(skryt).. Jag vill vara bågskytt, DEN COOLA SNUBBEN och quest hjälpare... när är det clan träff?? läs :D!någon som ska hänga med och spela :D? är alltid wilderness har massa chocklad egg :P? ger ut :D! Redigerat 4 April 2005 av RaDiVaX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Men gah hade bara 16 combat men himla högt på elda och hugga ved och lagamat :D! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jag och vår store ledare har kommit fram till et klan möte på fredag klockan 19:00 på varrocks övervåning (skriv upp) Och vart är varrocks övervåning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 kan vi ta det 16 00 istället???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jag och vår store ledare har kommit fram till et klan möte på fredag klockan 19:00 på varrocks övervåning (skriv upp) Sorry det ble lite fel man jag har ändrat det te varrocks museums övevåning :lol: på mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 nopp asså 16 går ej för mej:( bra tid men 18.00 eller 19.00 eler 20.00 är det som går för mej..säg vad som går för er Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Jag och vår store ledare har kommit fram till et klan möte på fredag klockan 19:00 på varrocks museums övervåning (skriv upp) Jag kom på att vi kan ha dueller i wildy eller går vi omkring och dödar folk i wildy HAHAHA!!! Jag och zonix har haft en duel som jag vann :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Skriv om ni ska vara med på 19:00 på fredag jori_master RaDiVaX Dess skriv om ni vill va med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 AAAH jag kan inte logga in jag skulle byta värld men det kommer bara upp att jag skrivit fel lösen ord eller användar namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 vaa?? kan du skicka efter?? eller asså skriver du fel lösen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg