Dezen Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Nej jag skriver allt rätt men det går inte (kan man få nytt lösen av dem?) Jag måste hinna tiss fredag jag får inte missa allt!! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Min Gubbe Jobb: Paladin ( Krigare - Prayer ) Combat : 14 Bra på mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Jag har inte kommit in på desen93 men jag har gjort en ny som heter Dezen93 S-Z lixom jag e en noob på cmbt lvl 4 ='} Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megaman_x95 Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 (redigerat) jag tror föresten jag inte joinar klanen Redigerat 5 April 2005 av megaman_x95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 ja kan komma på klan mötet och ja kan ge lite saker åt dig desen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Ge till mig med Jag behöver ett bra vapen har bara Iron sword :( Det suger hårt behöver ett mithril vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 (redigerat) aa vet bure det suger hårt det svärdet men du kanske kan skaffa silverlight eller nått det svärdet är ju gratis och är väll okeej :o bure är du också från skellefteå?? :cool: Redigerat 5 April 2005 av jori_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Skriv om ni ska vara med på 19:00 på fredag jori_master RaDiVaX Dess _Reaper_ skriv om ni vill va med Yay vet ni jag dog i wilderness så förlora jag massa saker :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Jag kommer till mötet Bure^ du kan få ett mithril vapen av mig Desen kan också få någonting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Tack såmycket för er genorisitet (alla som kände min förra gubbe vet hur bra den va) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 (redigerat) Jag och vår store ledare har kommit fram till et klan möte på fredag klockan 19:00 på varrocks museums övervåning (skriv upp) Jag kom på att vi kan ha dueller i wildy eller går vi omkring och dödar folk i wildy HAHAHA!!! :( Jag förlora mot The Devilll... En gång sa jag: God bless The devilll... (Må gud välsinga djävulen) Jag kan komma på clan mötet.. Fråga: KAN JAG FÅ BLI FEST FIXARE????? Redigerat 6 April 2005 av Zonix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 aew, jag KANSKE kommer på mötet fö ja ha handbolls träning på fredag..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg