waddis Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Vad e de till jag trycker på det men det kommer bara upp att den laddar och de gör den jättelänge måste man göra nått spec. ?? // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Uhm... skulle du kunna förklara lite mer detaljerat vad de e för problem du har, och till vliket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Jinjo Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Vad e de tnåill jag trycker på det men det kommer bara upp att den laddar och de gör den jättelänge måste man göra nått spec. ?? // Waddis :gitarr: Vad menar du? Du kanske man måste vara ganska nära varandra för att det ska funka..... Man kan inte bara trycka på dowload play , och hoppas att någon annan är nära och spelar han/hon med. Du måste nog förklara mer om jag ska fatta vad du menar!!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Ja asså när man startar sin DS så kommer det ju upp pictochat och så bredvid det står det dowload play. Hjälpte denna förklaring ?? // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Har du någon att dela med dig av ditt spel då. Den ska ju vara max 10 meter ifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 max är 30. Din kompis måste starta ett spel i multiplayer eller nåt sen när han/hon väntar på att du ska komma in trycker du på Download Play grejen så kan ni spela utan att du har ett spel(vet inte så mycket för att det var jag som hade spelet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Tack så mycket allihopa !! :D // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Hey! Är det inte max 100? bluetooth räcker väll 100m? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Tror det är 30. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Nja... de finns 2 versioner av bluetooth... V1: Har en räckvidd på 10 meter V2: Skall ha en räckvidd på max 100 meter Vet dock inte om version 2 finns ute på marknaden ännu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 det är inte bluetotooth i DS... nintendo har gjort ett eget system eller program eller vad man ska kalla det för... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 10-30 meter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg