Chagi Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 är en PSP bra?? isåfall varför??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 är en PSP bra?? isåfall varför??? ?????? den är ju inte släppt ännu!!! Så, det blir svårt att uttala sig!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Man ska kunna se på film på den oxå..!!http://www.my-smileys.de/smileys2/00009176.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Den ser ju utt att var helt okej Men klite dyr är den ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 om man kan se på film lär det väll bli hackit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Om det skulle bli hackigt på filmen skulle alla spel också hacka.. Och det är i princip omöjligt att det blir repor eftersom alla umd ligger innbäddade i ett plastfodral :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Om det skulle bli hackigt på filmen skulle alla spel också hacka.. Och det är i princip omöjligt att det blir repor eftersom alla umd ligger innbäddade i ett plastfodral :) Va är umd för nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Japp det är helt okej jag ska få den den 8Maj eller tidigare :) ska köpa den i newyork jag tycker den värkar helt okej UMD Diskar och sånt. :cool: DS är klumpig och dålig grafik kööp PSP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 UMD är skivorna som PSP spelen/Filmerna ligger på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Aha.Ok. Så UMD är som CD skivor alltså? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jaa.. I princip iaf.. Googla lite så får du se. Det är inte CD skivor, men de tär skivor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Japp det är helt okej jag ska få den den 8Maj eller tidigare :) ska köpa den i newyork jag tycker den värkar helt okej UMD Diskar och sånt. :cool: DS är klumpig och dålig grafik kööp PSP. DS är inte så klumpigt(halkade med fingret på det en gång men det gjorde inget) och kanske lite sämre grafik men det är spelen som räknas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg