K.K. Slayer Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 ojoj, de råka smyga in ett mellanrum i länken! här e den rätta (förhoppningsvis): http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Dark.bmp inte så imponerande.det bästa var i alla fall ögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag kan inte få upp den länken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 ojoj, de råka smyga in ett mellanrum i länken! här e den rätta (förhoppningsvis): http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Dark.bmp Snygg bild, men ett lite trökigt motiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 men jag sa ju att den var gammal! jag ritar mycket bättre nu! de ska ni få se snart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Rita "In-action" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 men jag sa ju att den var gammal! jag ritar mycket bättre nu! de ska ni få se snart ;) ehh??e den gammal..jag kan inte änns måla så snyggt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 men jag sa ju att den var gammal! jag ritar mycket bättre nu! de ska ni få se snart ;) mm, ja tack de vill vi se...fast tyckte faktist du ritade bra men motivet va lite muffit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 ehh...muffit?? dom bilderna jag kommer lägga in e motiv från Golden Sun, men den ena e lite...missbildad på ett viss ställe, men de får duga. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 ojoj, de råka smyga in ett mellanrum i länken! här e den rätta (förhoppningsvis): http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Dark.bmp Hur lång tid tar det ? Du ritar skitbra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 ehh...muffit?? dom bilderna jag kommer lägga in e motiv från Golden Sun, men den ena e lite...missbildad på ett viss ställe, men de får duga. :P Haha, det är bara kul med missbildat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 jag ritar halv bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 hur lägger man inn bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.