Shark Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 När jag startar datan så kommer det upp två ggr en liten ruta där det står: "Error in <nånting??>. exe" Fattar nån vad det kan betyda o från vilket program datan menar? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Det ser ut som det är fel på ett program. Ta reda på vad som står i rutan så blir det lättare att hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 30 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Men det står inte så mkt mer än det. Men jag ska se efter när det kommer upp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Ja...nästa gång du startar datorn får du skriva av det som står där..."Error in <nånting??>. exe....det är ju ändå det där <nånting??> som man måste veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 japp, detdär <nånting> är nämligen förmodligen programmet som krånglar. om det står tiden, skriv upp den med för ibland kan ett program krashat när du stängde av datorn och ibland när datorn startar. men gör en virussökning och spionprogramssökning, det kan vara ett program som är smittat av virus och som därför krashar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Det står "runing error". Vad kan det betyda?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Det betyder nog att ett program har problem att starta som det ska. Går det inte att ta reda på vad det står exakt? Ta en skärmdump om det är enklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) Det kan inte vara mitt Nero program som jag oxå har problem med, för det startar inte av sig själv. Nästa gång det kommer upp så ska jag kopiera texten.OK? EDIT: Nu har jag fått reda på vad det står: "Runtime error 32 at 00404F47" Vad i hela världen betyder det??? :blink: Det står ingenting om vilket program det handlar om så det är lite konstigt.. <_< Redigerat 1 April 2005 av Shark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Uppdatera drivrutinenb till windows :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 om man inte har en väldigt ny eller väldigt gammal processor verkar det konstigt... kolla vilka processer/program som startas när datorn startar. har desvärre glömt bort hur man gör (har ett litet program i min dator som sköter allt sånnt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Skriv 'msconfig' i Kör så får man fram alla processer som startas med windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) Ok, tack ska pröva. EDIT: Har gjort det, men jag fattar inte myckte av dem konstiga bokstäverna. Kan nån hjälpa mig med det?? :unsure: Redigerat 1 April 2005 av Shark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.