Hoppa till innehåll

Konstig Dator


Shark

Rekommendera inlägg

japp, detdär <nånting> är nämligen förmodligen programmet som krånglar. om det står tiden, skriv upp den med för ibland kan ett program krashat när du stängde av datorn och ibland när datorn startar. men gör en virussökning och spionprogramssökning, det kan vara ett program som är smittat av virus och som därför krashar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det kan inte vara mitt Nero program som jag oxå har problem med, för det startar inte av sig själv. Nästa gång det kommer upp så ska jag kopiera texten.OK?

 

 

EDIT: Nu har jag fått reda på vad det står:

 

"Runtime error 32 at 00404F47"

 

 

Vad i hela världen betyder det??? :blink: Det står ingenting om vilket program det handlar om så det är lite konstigt.. <_<

Redigerat av Shark
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om man inte har en väldigt ny eller väldigt gammal processor verkar det konstigt...

 

kolla vilka processer/program som startas när datorn startar. har desvärre glömt bort hur man gör (har ett litet program i min dator som sköter allt sånnt).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...