Gäst Tutankoopa Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag har hört ett ryckte om att man ska kunna gräva med marios händer under bron i peach trädgård men hur jag har alla 120 Stjärnor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Det är nog bara "ett rykte". Vad skulle kunna hända om mario skulle kunna gräva där? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag säger också att det bara är ett rykte. Så det inte bara är en som säger det. Rykten sprider sig lätt...precis som en nionde värld på Mario 3 och hitta den 121:a stjärnan på Mario 64 finns det olika rykten om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Gräva Naj aldrig att det funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jag har Alla 120 stjärnorna när man får dom öpnas gallret till kanonen nere vid damen utanför peatcslot. Med den kan man skjuta sig up på taket till slotet där träfar man yoshi. Han ger en 100 gröna svampar. det finns ochså en gräj som ger en flygmösan så kan man flyga där. förut fanns ett ryckte om att när man tagit flygmösan skulle man flygga ta dom två pengarna under bron och sen flyga ut över havet till en ö där man möter dom röda bombernas kung red bob. Han skulle man kasta på rullande kanonkullor plus att han hade bläckfisk tentakler. Ön såg likadan ut som berget i första världen. Det var inget rykte om att yoshi skulle vara där men det var han. När jag fick reda på sanigen med vara den ende som fick dom 120 stjärnorna uptekte jag den hemska saningen att ryktet inte var sant jag blev rätt besviken. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Man får ett trippel-hopp av Yoshi har jag hört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Det är bara glitter i hoppet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Det går många "Rykten" några sanna några Falska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mario_Mario_Mario Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Det går många "Rykten" några sanna några Falska Kan du säga några sanna och några falska då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 De flesta är nog falska, men det sägs att det finns en silver stjärna i slottet. Man ska sticka till den glasrummet och slå sönder en spegel, :blink: sen ska man snacka med kameramannen face-to-face vilket är rätt omöjligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg