megapoint Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Vadå ntt? & dessutom heter det Nicada... :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megapoint Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 I partypokemon ska relicanth ligga i stora rutan & wailord i sista rutan.! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 I partypokemon ska relicanth ligga i stora rutan & wailord i sista rutan.! I emerald ska det vara tvärtom:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Det skakar aldrig jag har läst hundra gånger men det ska kar inte jag försöker om om och om ijen men det går inte jag har jort allt du siger :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Läs igen, du är troligen på det första stället. Vilken av dem gäller det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Umber Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Bra guide! *Applåderar* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 (redigerat) [EDIT] Skrev i fel tråd ^__^' Redigerat 26 Januari 2006 av Tomatketchup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Vadå ntt? & dessutom heter det Nicada... :angry: NINCADA heter den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Bra guide för dom som inte vet. Jag visste.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) jaha... intresant att du visste då...... <_< Redigerat 27 Februari 2006 av pokemaster1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 pokemaster1: Är du verkligen tvungen att anmärka på alla? Det här var jättebra guide vill jag bara säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 en är på lilcyove och en är i pacfligd eller hur man stavar de och en är i sandstormen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg