Gäst Tomatketchup Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Oj,det kunde man ju inte för vänta sig.....Hail Tomatketchup.... Men du kommer alltid leva kvar här som en legend,för mig i allafall...... *sörger* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 De finns inget ställe där nere som man kan gjöra dive på!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Jag har gjort en sån här tråd förut, nu gör jag en igen! Många har frågat mig hur man får Regisarna så här är det: Jag gillar kakor :) Det är därför du har Emerald versionen,då är det så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Armiada Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Hmm... x_x jag ser ej nån skrift ( där man möter regisen i sandstormen ) Men säger iaf: Bra guide endå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Du måste först ha gått till den "heliga" grottan, där man öppnar alla portarna till regi-grottorna, sen finns han i en grotta där man ska göra Braile-skriften Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 alltså har nån ett tips för hur man fångar regirock enklast (Har ej masterball) för ja har hållt på i en timme me honom :angry: söv han när han har så litte liv som mäglit :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jag har nu luckats fånga alla regisar B) Skit bra guide tips: gör alla regisar asleep, funkade för mig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 alltså har nån ett tips för hur man fångar regirock enklast (Har ej masterball) för ja har hållt på i en timme me honom :angry: vad säger du...vad menar du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fiffaffana Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Grymt Fusk har hittat registeel :cool: asså jag har fångat Registeel och Regirock men var i H-----e finns regiice har följt råden men hittat honom ändå inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Deta sätt är inte likadant som ruby och shappire. Åk till pacifdlog town sedan tar du surf lite längre ner åt vänster, åk tills du ser ett dive ställe gör dive där! Sedan åk där tills du ser braile skrift dyk upp där du ska ha Wailord, Relichant och en som kan Dig! Gå längst fram mot väggen där det också finns braile, gör Dig där sedan går du längst fram läser skriften där sedan ska det skaka, om det inte gör det byt plats på Wailord och Relichant. (pokemonen med Dig ska vara sist) Då ska det skaka om det inte gjorde det förut. Regirock du behöver en som kan rocksmash:åk till sand stormen på route 111 gå längst ner så ser du en gråtta gå in. Gå fram till skriften i mitten och läs den sen gå två steg ner och två åt vänster sen använd rocksmash nu kan du möta regirock. regiice:åk till route 105 sen åk mycket till vänster tills det blir stop åk upp tills du ser en gråtta gå in.Läs skriften i mitten och sen gå runt vid väggen i grottan ett helt varv(bara väggen sen kan du mötta regiice registeel du behöver en som kan flash: gå till route 120 sedan mycket till vänster till du ser en gråtta.Gå in och läs skriften i mitten sen gå i mitten av gråttan och gör flash sen kan du möta registel. så där den kommer endå inte bli klistrad så jag sätter in min här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Så nu är din på första sidan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 var får man wailord och relichant!!?? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg